Pioneer XW-BTS1-W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer XW-BTS1-W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mountainboy 20-08-2013
Geschreven voor: Pioneer XW-BTS1-W wit

Ik was op zoek naar een luidspreker voor in de keuken, die makkelijk aan te sluiten was op de iPhone, maar ik kreeg veel meer dan ik verwachtte. Wat een geluid uit zo'n klein kastje! De speaker is voor een deel van hout en voelt hierdoor erg degelijk aan. De 2 x 5W boxen produceren een prima geluidje dat zelfs niet vervormd als je hem op maximaal zet. Je kunt ze zelfs gebruiken voor een tuinfeestje. Het aansluiten en pairen van de iPhone was in een paar stappen klaar. Het bereik is wel iets minder. Je moet met de telefoon in het zicht van de speaker blijven. Als je de speaker aanzet, maakt hij vanzelf contact met de iPhone en begint de muziek. Ik ben ook in het bezit van de grotere Pioneer XW-NAV1-K, maar afgezien van de bastonen doet de BTS1 hier nauwelijks voor onder.